welkom op onze reisblog

6 september 2016 - Rotterdam, Nederland

Lieve volgers ,

Welkom op onze nieuwe blog! Op deze blog zullen wij (Arnoud & ik) gaan proberen onze reisavonturen te gaan delen.

Op dit moment ben ik (Nelly) net terug verhuisd naar Rotterdam. We wonen nu eindelijk officieel samen! :)  De weken ervoor waren enigszins hectisch en emotioneel en stonden in het teken van de verhuizing, de laatste afrondingen op het werk, afscheid van collega's en de diploma-uitreiking.

Nu is het tijd voor de volgende stap.
Na lang gespaard te hebben vertrekken we 12 oktober voor een 'wereldreis' van 6 maanden! Ontzettend bijzonder dat we dit samen kunnen gaan ervaren. Na enkele korte reizen (Thailand, Kopenhangen, Boedapest, Turkije, Kroatië, Rome) te hebben gemaakt in de afgelopen 2.5 jaar, wordt onze droom om langere tijd samen te gaan reizen nu werkelijkheid.

reisplanning
We starten in Australië (4 weken), daarna gaan we door naar Nieuw Zeeland ( 5 weken). Vervolgens gaan we naar Bali. Daarna gaan we 6 weken naar Vietnam, mogelijk in combinatie met Cambodja. Vervolgens gaan we door naar China en eindigen we in de lente in Japan.

Wanneer je op de hoogte wil worden gehouden van onze reisavonturen, dan kan je je rechts bovenin aanmelden voor een mailinglist :)

Groetjes Nelly&Arnoud.